Jobb

Ojoj, nu börjar det bli långt mellan gångerna här. För att sammanfatta så har det inte hänt så mycket utom att jag har börjat jobba, samt firat midsommar och "lilla midsommar".
 
Midsommar firade jag och Jonas i Klabböle, det var väldigt fint väder och väldigt mysigt. På midsommardagen firade vi midsommar med massa kompisar. Vi gjorde mat och festade till det lite på kvällen. Sedan dess har det inte hänt speciellt mycket, jag har börjat jobba och det har varit ganska spännande.

Jag jobbar på ett äldreboende för dementa, något jag aldrig gjort förut. Jag fick en väldigt bra avdelning med väldigt roliga människor vilket är superbra tycker jag!

Det enda jag gör om dagarna är alltså i princip att jobba, sova, äta och pussa på Jonas. (Vi träffades för i övrigt för två år sedan idag, och får ingen tid att fira då vi jobbar om varandra. Vi ska fira till helgen <3)

 
1
Poppa Tee

MATEN !!!!!!
Vilken lyxkrog har Ni dinerat på ?
Måste vara någon Michelinkrog.......
Entrecoten såg helt galet god ut, måste vara en "Chef" DeLuxe som kockat